پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

پرسشنامه تمایل رابطه ای
پرسشنامه هوش بازاریابی
پرسشنامه قابلیت توسعه محصول جدید
پرسشنامه تاثیر تمایل رابطه ای بر قابلیت توسعه محصول جدید
پرسشنامه تاثیر هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

 

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد  و روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار گرفته است.

 

 

پرسشنامه ایی که ملاحظه می فرمایید به منظور بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید(مطالعه موردی: شركت های تولیدی و صنعتی استان مرکزی) تهیه گردیده است. نظرات شما می تواند در  ارزیابی مناسب و دقیق این مطالعه  موثر باشد ، لذا خواهشمند است در پر كردن پرسشنامه نهایت تمركز و دقت را مبذول دارید.داده های حاصل از پرسشنامه محرمانه بوده و به جز استفاده آماری ، به منظور دیگری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.جهت تكمیل كردن این پرسشنامه ، ابتدا هر عبارت را به دقت خوانده و پس از اطمینان از پاسخ موردنظر از شماره 1 تا 5 یك گزینه را به شرح زیر انتخاب كنید:

 

 

 

مقیاس طیف لیکرت

کاملا موافقم

موافقم

نمی دانم/ خنثی

مخالفم

کاملا مخالفم

 

 

 

 

 

دانشگاه

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد

 گرایش : تحول

عنوان: 

بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

(مطالعه موردی: شركت های تولیدی و صنعتی استان مرکزی)

استاد راهنما :

دکتر علی نوری مطلق

 

 دارای 25 سوال است

 

تمایل رابطه 5 سوال

 

كاملاً موافقم

موافقم

تا حدودی

مخالفم

كاملاً مخالفم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تمركزگرایی 4 سوال

 

كاملاً موافقم

موافقم

تا حدودی

مخالفم

كاملاً مخالفم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رسمی سازی 4 سوال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عدم اطمینان تكنولوژیك 3 سوال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفاً در مورد پرسشهای زیر با عبارات خیلی كم …….. خیلی زیاد اظهار نظر فرمائید .

 

قابلیت هوش بازاریابی  5 سوال

 

خیلی كم

كم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عملكرد واحد تجاری 4 سوال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت و ارائه کامل برنامه ریزی منابع سازمانی

    پاورپوینت و ارائه کامل برنامه ریزی منابع سازمانی ERP مدیریت یکپارچه حسابداری مدیریت برنامه ریزی منابع سازمانی Enterprise Resource Planning تاریخچه ERP تعریف ERP علل بکارگیری سیستم ERP هزینه واقعی ERP چقدر است؟ مزایا و معایب سیستم ERP سیستم همکاری…

  • وب نامریی و قسمتهای مختلف آن و ارائه راهکارهایی برای اطلاع و جستجو در آن

    وب نامریی و قسمتهای مختلف آن و ارائه راهکارهایی برای اطلاع و جستجو در آن مفهوم وب مرئی مفهوم وب نامرئی راهکارهای اطلاع یابی در وب نامریی ابزارهای مفید برای جستجو در وب نامرئی دانلود پاورپوینت وب مرئی دانلود پاورپوینت…

  • بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم با استفاده از PSS

    بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم با استفاده از PSS استفاده از پایدار كننده های سیستم قدرت جهت بهبود میرایی نوسانات با فركانس كم سیستم طراحی پایدار كننده های مقاوم پایدار كننده های سیستم قدرت بهبود میرایی نوسانات با…

  • پاورپوینت حسابداری منابع انسانی؛ ابزار قدرتمند مدیریت

    پاورپوینت حسابداری منابع انسانی؛ ابزار قدرتمند مدیریت دانلود پاورپوینت حسابداری منابع انسانی؛ ابزار قدرتمند مدیریت تعریف حسابداری منابع انسانی مراحل توسعه حسابداری منابع انسانی ضرورت و اهداف حسابداری منابع انسانی مشکلات حسابداری داراییهای انسانی 3پرسش عمده حسابداری داراییهای انسانی محدودیت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی

    پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی پرسشنامه بازاریابی داخلی پرسشنامه بازاریابی داخلی بانک پرسشنامه بازارگرایی پرسشنامه بازارگرایی بانک پرسشنامه تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازار گرایی (مطالعه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی 5 مبانی نظری اضطراب اجتماعی ادبیات نظری اضطراب اجتماعی چارچوب نظری اضطراب اجتماعی فصل دوم پایان نامه اضطراب اجتماعی دانلود مبانی نظری اضطراب اجتماعی پیشینه اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی…

  • تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن

    تخمین تراوایی با استفاده از نمودارهای چاه پیمایی،تحلیل اطلاعات آنالیز مغزه و کاربرد منطق فازی در آن منطق فازی آنالیز رگرسیونی خصوصیات پتروفیزیکی سنگ مخزن زمین شناسی و ارزیابی پتروفیزیکی میدان پارس جنوبی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی نفت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی مبانی نظری مبانی اخلاق اسلامی ادبیات نظری مبانی اخلاق اسلامی چارچوب نظری مبانی اخلاق اسلامی فصل دوم پایان نامه مبانی اخلاق اسلامی پیشینه تحقیق مبانی اخلاق اسلامی پیشینه پژوهش مبانی اخلاق اسلامی…

  • بررسی جنبه های مثبت لایحه مجازات اسلامی در قسمت حدود

    بررسی جنبه های مثبت لایحه مجازات اسلامی در قسمت حدود لایحه قانون مجازات اسلامی مصوب 1390 لایحه قانون مجازات اسلامی جدید لایحه قانون مجازات اسلامی 92 جرایم حدی در لایحه جدید نوآوری های شکلی لایحه جدید در جرایم حدی نوآوری…

  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری

    مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری عنوان سیستم تشخیص و اجتناب از تهاجم در رایانش ابری مقاله ترجمه شده مقاله ترجمه شده رشته آی تی مقاله…