پرسش نامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام

پرسش نامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام

پرسش نامه
انگیزش
هاکمن و اولدهام
شغل از دیدگاه کارکنان

رفتن به سایت اصلی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :
پرسشنامه

عنوان کامل: پرسشنامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد سوالات: ١۵
تعداد صفحات: ۶
منابع: دارد
________________________________________________________
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت ٧ گزینه ای (کاملا مخالفم،١؛ مخالفم،٢؛ نه موافقم نه مخالف،٣؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) می باشد.

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
مدل های اخیر از  غنی سازی شغلی به وسیله هاکمن و اولدهام پیشنهاد شده است (١٩٨٠). آنها پنج هسته اصلی ابعاد کار را شناسایی کرده اند: تنوع مهارت، هویت شغل  ،اهمیت شغل ، استقلال و بازخورد. 
١. تنوع مهارت : تنوع مهارت به گسترش نیازهای شغلی کارمندی که از استعداد ها یا مهارت های متعدد به منظور انجام موفق شغل استفاده می کند اشاره دارد.  سئوالات ١و ۶ و ١١
٢. هویت شغل: هویت شغل یعنی اینکه کارکنان بتوانند کار مشخصی را انجام دهند. با مواد خام یا اطلاعات شروع کنند و با محصولی که برای استفاده توسط یک مشتری یا فرد دیگر و یا گروهی از در شرکت آماده شده است، کار را خاتمه دهند. سئوالات ٢ و ٧ و ١٢
٣. اهمیت شغل: اهمیت شغل به تماس( برخوردی) که کار یک نفر با دیگر افراد،اشاره می نماید،وقتی شغل یک نفر دارای اهمیت است که، آنچه را که او انجام می دهد، عملکرد موفقیت آمیزتری را نسبت به دیگر شغلها در شرکت به همراه داشته باشد . سئوالات ٣ و ٨ و ١٣ 
۴. استقلال: شغلی دارای استقلال با می باشد که دارای آزادی در تصمیم گیری، استقلال از سرپرست، روش های فهرست بندی وظایف شغلی و نحوه اجرای شغل باشد. سئوالات ۴ و ٩ و  ١۴
۵. بازخورد شغل: بازخورد به توانایی یک کارمند در گفتگو از اجرای شغلش به رسم معمول و یا اینکه، ایا شغل( وظیفه) بطور موثر انجام شده است یا خیر ، اشاره دارد.( جزنی ،١٣٨٨) سئوالات ۵ و ١٠ و ١۵

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با…

  • بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن

    بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن باغ ایرانی فرهنگ و تمدن نماد شناسی سبز باغ ایرانی هنر و معماری باغ ایرانی بررسی هنر و معماری باغ ایرانی و نماد شناسی سبز در آن دانلود…

  • پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار

    پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار پرتفوی انحراف معیار پورتفوی و تنوع بخشی خط بازار اوراق بهادار (SML) بتا و صرف ریسک نسبت پاداش به ریسک (صرف ریسک) خط بازار…

  • پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی 2 طبقه همراه با پاركینگ

    پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی 2 طبقه همراه با پاركینگ پلان مدل شده پلان ساختمان مسكونی نقشه های ساختمان مسكونی نمای سه بعدی سازه ساختمان مسكونی دانلود پروژه رشته معماری با عنوان نقشه های ساختمان مسكونی…

  • بررسی انحلال نکاح و موجبات آن

    بررسی انحلال نکاح و موجبات آن انحلال نکاح موجبات انحلال نکاح موجبات انحلال نکاح دائم موجبات انحلال نکاح منقطع تحقیق در مورد انحلال نکاح تحقیق در مورد موجبات انحلال نکاح رفتن به سایت اصلی انحلال نکاح به معنای قطع رابطه‌‌ی…

  • پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان

    پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه اثر عوامل فنی مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه اثر عوامل سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه نگهداری مشتریان رفتن به…

  • مبانی نظری بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب

    مبانی نظری بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب مطالبات معوق پیشینه مطالبات معوق در ایران روشهای پیشنهادی برای وصول مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق مطالبات معوق بانکی از نگاه مشتریان مبانی نظری…

  • پاورپوینت سود باقیمانده (همراه با مثالهای تشریحی)

    پاورپوینت سود باقیمانده (همراه با مثالهای تشریحی) پاورپوینت سود باقیمانده محاسبه سود باقی مانده ارزش افزوده اقتصادی محاسبه ارزش افزوده بازار نقاط قوت مدل سود باقیمانده نقاط ضعف مدل سود باقیمانده موارد کاربرد مدل سود باقیمانده حالت کلی مدل سود…

  • تاثیر اهمیت فناوری اطلاعات بر كاهش هزینه های عملیاتی

    تاثیر اهمیت فناوری اطلاعات بر كاهش هزینه های عملیاتی فناوری اطلاعات فروش الكترونیكی هزینه عملیاتی شركت آب و فاضلاب تاثیر اهمیت فناوری اطلاعات بر كاهش هزینه های عملیاتی تاثیر اهمیت فروش الكترونیكی بر كاهش هزینه های عملیاتی دانلود مقاله مدیریت…

  • مشکلات زنجیره تامین و راه حلهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات

    مشکلات زنجیره تامین و راه حلهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات تجارت الکترونیک فن آوری اطلاعات دانلود مقاله مدیریت زنجیره تامین مشکلات زنجیره تامین راه حلهای مبتنی بر تکنولوژی اطلاعات برای مشکلات زنجیره تامین مشکلات زنجیره تامین و راه حلهای مبتنی…